God morgen folkens.

 

 

 

Ja så er det en ny dag og nye muligheter, grip hver mulighet det skal i allefall jeg gjøre å se hva det blir ut av det til slutt. Det veit ikke jeg før kvelden kommer så jeg får vente og se hva jeg får ut av dagen, så det får jeg ta å skrive om i kveld.

 

Nå har jeg i allefall sittet og lest noen blogger og drukket kaffe, ikke noe særlig mer enn det. Jeg har i allefall tenkt meg ut på tur i dag, å så skal jeg male litt å se hvor langt jeg kommer på neste bilde for det er ganske stort. Da får en jo plass til mer enn det jeg fikk på de to små som er ferdige, de ble postet på forrige innlegg jeg har på bloggen.

 

Så vil du inn å se på det så ligger de her https://audmarit.blogg.no/kommer-na-med-en-bitte-liten-kunstutstilling-har-bare-to-bilder-ferdig.html

 

Nei nå får jeg gjøre meg klar til å gå meg en tur, skulle ha vært på apoteket men det får jeg vente med til tirsdag. Har ikke kronasjer til det nå, men det er jo bare å ta det med ro men tur skal jeg gå uansett hvor smertefullt det blir.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg