Kommer nå med en bitte liten kunstutstilling, har bare to bilder ferdig.

 

 

 

Disse bildene har jeg kalt tankerkjør i alle retninger, er ikke alt man kan skrive med ord for da ser det bare ut som jeg ikke gjør annet enn og sutrer og klager.

 

Håper dere syntes de er fine eller bare dumme og gir dere en god later, gjør det det så vips meg ett valgfritt beløp over en krone til 98310949. Er ikke for å tigge men det er jo noen som skal ha folk til å vipse til ditt og datt så da kan jo jeg også gjøre det. Er jo ingen krav om det, men hvis dere ønsker det folkens.

 

Bilde nummer 1.

 

 

Tankene var ikke så gode i dag, så det ble mye mørke felt som dere ser. Noen av dere syntes sikkert at bildet er barnslige og dumme , men slik var det med disse tankene man får ikke alltid styrt dem.

 

 

Bilde nummer 2.

 

 

Var noe bedre på bildet her men ikke bra, noen syntes sikker bildene er barnslige og dumme.

 

Sånn da var disse bildene ferdig, men husk fikk dere dere en god latter så er det bare å vipse.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

20 kommentarer
    1. I bilde nummer 1 ser jeg en skog, litt mørk i starten, men lyset kan skimtes lenger inn.
      I bilde nummer 2 ser jeg vannliljer og en skikkelse som speiler seg i vannet.
      Jeg synes disse bildene var fine og godt laget. Håper du fortsetter å legge ut bilder, for det var veldig artig å studere dem og finne min egen tolkning (som helt sikkert er veldig annerledes enn din)😊

      1. Så fin tolkning av bildene mine, jeg kalte det tanker som går i alle retninger og du fant et annet tema i bildene. Tusen takk.

        Ønsker deg en riktig god fredagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Veldig flott! Jeg likte fargene. Vakre fine farger som er samstemte. Nr. 1 synes jeg ligner litt om en mørk depresjon, men så kommer lyset og veien ut er klar og fin! Rett og slett et utrolig flott sammensatt bilde!
      Nr. 2 ser jeg flere stjerner. Vakkert dette også. Synes du er flink med farger i begge bildene. Fortsett og male – du er flink og dyktig. Klem.

      1. Tusen takk for at du syntes det, ja jeg skal fortsette og male for det er en fin terapi for meg.

        Ønsker deg en kjempefin fredagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Hei.
      Fine bilder.Er ikke flink å tolke bilder.
      Synes du er flink.
      Bra du har noe å pusk med.
      Ha en fin kveld
      Klem

      1. Takk for at du syntes bildene var fine. Ja det er godt å ha noe og gjøre, nå som det er ingenting som skjer.

        Ønsker deg en kjempefin påskeaften.

        Klem fra meg til deg.

    4. Bilde 1 ser mørke trær, som står litt sånn tett. De vil stenge lyset ute, men det er vanskelig. Lyset er sterkt og skinnende og det er ikke bare for trærne å holde det ute men tillater lyset å skinne på dem. Alt er ikke bare svart, men de fine samstemte fargene gir tegn til at det er en vei ut av mørket, gi litt slipp.

      Bilde 2. Her ser at lyset gir skinnende stjerner, gode og varme farger. Glede midt i det som kan være mørke tanker.

      Synes det er flotte bilder Aud Marit, og kos deg med å male. Ønsker deg en fin påskeaften, her nord er det dårlig vær. Klem til deg fra meg.

      1. Det var godt sett og ja jeg skal prøve å gi litt slipp. Ja det er noen stjerner der.

        Takk for at du syntes at bildene var fine. jeg koser meg med å male.

        Jeg har en kjempe fin påskeaften til nå, her er det sol men litt kald sno i lufta.

        Ønsker deg en kjempefin påskeaften ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    5. Det er vel akkurat dette som kalles å tigge. Skal folk betale penger for å se bilde av et bilde du har malt?

      1. Har du lest hele innlegget jeg skreiv at det ikke var noen krav bare hvis dere ønsker, ikke at dere må gjøre det.

        Nei de må ikke betale for å se på bildene, bare at de kan vipse ett valgfritt beløp hvis det ønsker det.

    6. Det er helt vilt,er det virkelig lov og tigge sånn som du gjør??????vipps meg hit og dit..har ikke mat,har ikke penger til psykolog..me n du sparer jo…og du får penger av din vennine for å handle..man tar ikke imot penger frA en venninne for å hjelpe….andre bloggere selger ihvertfall noe…

      1. Liker du ikke det jeg skriver så er det bare å gå ut fra bloggen min igjen, er nok noen andre blogger du kan lese i stede for min. Alt jeg skriver er jo feil i dine øyne men jeg skriver om mitt liv både på godt og vondt.

        1. Nå er du urettferdig Karianne… Jeg har ikke kommentert bloggen til Aud-Marit før og liker ikke alt hun skriver alltid jeg heller, men det er da helt vanlig at folk får penger til å handle for andre for?! Pengene går jo ikke til Aud-Marit selv, men til å betale for maten. Hva som skjer med det som evt måtte være til overs får være opp til venninnen selv å bedømme 🤷‍♀️

      1. Ja det er for jobben når jeg går i butikken for venninnen min, er vist noen som syntes det er veldig galt.

        Ønsker deg en kjempefin søndag 1 påskedag.

        Klem fra meg til deg.

    7. Verden er tydelig blitt forandret ,jeg henger nok ikke med.jeg har aldri tatt penger for en vennine tjeneste,og jeg har heller aldri tigger ubevist.jeg er nok gammeldags,men jeg har heldigvis verdigheten i behold i min fattigdom…ønsker dere alle en god påske.

    8. Kan ikke forstå noen kan misforstå det, her pøser det i dag, ikke noe kjekt påske ær, har laga noe gjærdeig, blir en snartur til datter og barnebarn❤️

      1. Jo da hun ene holder på, men det får hun bare gjøre, her blåser det fra alle kanter har også regnet litt. Men vi har hatt ett kjempe vær ellers i påsken her da.
        Jeg har kost meg inne i dag, etter at jeg gikk morgenturen min.

        Håper du har kost deg i dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg