Dagen i dag har vært fin, fikk fisk gjorde jeg også.

 

 

 

Som i det første innlegget i dag så har jeg vært på tur, å i dag tok jeg med meg fiskestanga og ville prøve lykken jeg fikk to fine ørret. De var ikke så store men det var kjempe fin steike fisk, så det ble en veldig god kveldskos på meg i dag sprøstekt ørret er noe av det beste jeg veit.

 

Som det pleier å være så glemte jeg å ta bilda av både fisken rett etter at jeg hadde trukket den i land, også etter at den var ferdig i panna.

 

Her er innlegget fra morgenen i dag: https://audmarit.blogg.no/god-morgen-6.html

 

Og så har jeg brukt den andre delen av dagen til å male ferdig det siste bildet jeg dreiv med, og det la jeg ut i ett innlegg tidligere i dag. Denne gangen bare bildene og hvilken størrelse det er for det blei så mye bråk sist jeg la ut bildene mine, så jeg gjør ikke det igjen for sånt leven vil jeg ikke ha nå som jeg har fått stablet psyken min på beina.

 

Her er innlegget med bildene: https://audmarit.blogg.no/na-er-jeg-ferdig-med-ett-bilde-til-sa-na-har-jeg-tre-bilder-a-vise-fram.html

 

Nå sitter jeg og bare koser meg med å skrive dette innlegget, har på tv`n som bakgrunn støy. Nå skal jeg avslutte dette innlegget sånn at jeg kan se ferdig kompani Lauritsen, så er det vel snart kvelden for meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Herlig at du fikk fisk, og sprøstekt ørret er så godt! Nydelig vær her i går og i dag, så skal lokke med gubben å gå oss en tur. Vi må røre oss. Kompaniet på tv fikk vi med oss. Virkelig underholdning. Ellers er det ikke så mye å se på tv når det nærmer seg sommer, og de kjører på med mye repriser. Får håpe at været kan bli bra og at man er mye ute. Klem til deg fra meg.

      1. Det var kjempegodt med sprøstekt ørret, tok noen rester på brødskiva til frokost også så nå er alt spist opp. Her er det også veldig fint vær i dag også så det blir nok en tur eller to på meg i dag, det pleier jo å bli toppen en men i dag blir det nok to.

        Jeg håper også på en fin sommer med mye fint vær, sånn at jeg kan være mye ute. Blir nok en del tv titting til sommeren også men ikke så mye som på vinteren.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg