God morgen.

Reklame | Magasinet.

 

 

 

God morgen godt folk nå skal jeg snart ut på tur, skal gå å finne meg en fin fiskeplass og der skal jeg bli i dag. Er ikke så mye annet å finne på i dag, kanskje jeg får meg en fiskemiddag i dag. Det eneste jeg har betalt for er fiskekrokene og fiskekortet, ellers så blir middagen gratis og så er det veldig koselig å bare sitte der i ett med naturen og prøve lykken. Gleder meg som bare det, å så får en bare håpe at det blir en fisk eller to.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

Lawson Discovery II 3-delt haspelstang – 6 fot, 5-20 gram//Dovrefjell Lyng jakke, dame, purple – Str. M//Therm-a-Rest Trekker Chair 20, stoltrekk til liggeunderlag//Abu Cardinal Vildmark teleskop fiskesett – 7 fot, 10-30 gram

2 kommentarer
    1. Moro med en slik interesse da 😊

      Mannen min interesserer seg for fisking, men det har ikke blitt så mye de siste årene. Han har prøvd å lære opp meg også, men tanken på å sette på mark på kroken gjør at det går frysninger gjennom kroppen min 😂🤣

      Ønsker deg en kjempefin lørdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ja det er moro å fiske, jeg fisker med spinner og sluk ikke med mark. Å så er det så godt med fisk som er så fersk, trukket opp av vannet og sløyd og bare er noen timer siden ble trukket opp av vannet.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg