Nå er jeg ferdig med ett bilde til så nå har jeg tre bilder å vise fram.

 

 

 

Dette er det siste bildet som er ferdig, Følelser og tanker har jeg kalt det. Størrelsen på bildet er 28×35 sånn hvis noen er interessert.

 

 

Dette er ett av de bildene som jeg har vist i tidligere innlegg. Størrelsen på dette bilde er 15×15.

 

 

Dette bildet har jeg også vist i ett tidligere innlegg. Størrelsen på dette bilde er 20×15.

 

 

Maling skjer der og da så det er ikke noe jeg maler etter en mal bare det som kommer til meg av tanker, det siste har jeg malt på den uken som gikk faktisk så var det en kjempefin uke. Bruker maling som terapi for meg selv, å folk vil kanskje som setter pris på å se på bildene mine og andre begynner sikkert å le av bildene men det er deres sak.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Så fint. Det siste bildet ditt er lyst å lett. Flott navn til et sjelfullt bilde. Det lysner i hodet ditt nå! Utrolig gledelig altså. God klem fra meg.

      1. Takk for at du syntes det, ja det ble veldig lyst å lett det er slik jeg føler meg om dagen.

        Ja det er lettere å finne glede for meg også nå, men det er veldig lite som skal til for at det hele kneler igjen da.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Kjempeklem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg