Å klandre seg selv.

 

 

 

Det å klandre seg selv det er jeg utrolig flink til, er vel ikke en ting jeg er mest stolt av å måtte innrømme. Det er bare slik det har blitt med tiden regner med at det har noe med selvbilde og selvtillit å gjøre, ett eksempel er at jeg ser på meg selv som Norges største kronidiot. Også en ting til som jeg tenker om meg selv er at alt jeg gjør er feil, og at jeg ikke kan noen verdens ting men jeg veit at det er mye jeg er flink til men det har ingen betydning i samfunnet.

 

Har nå funnet ut at jeg må finne noe som kan gjøre at jeg ikke skal snakke meg selv ned hele tiden, for jeg duger til mye jeg og har noen interesser som jeg bare elsker å gjøre. Men hvem har interesse av at jeg er glad i å male, ikke vegger men bilder det er ikke alltid enkelt å se hva det er jeg har malt men det er i allefall fargerikt. Det jeg alltid har tenkt hvem har interesse av å se hva jeg har laget, det er faktisk en god terapi for meg og male noen av bildene kan bli i mørke farger det er slik min sinnsstemning da jeg startet å male det bilde.

 

Kan jo hende etter hvert som et blir ferdig at jeg legger ut bilder av det, skal bare få kjøpt meg litt maling og noen nye lerret. Det blir gjort når jeg får forrige måneds lønn fra bloggen, så da skal jeg sette i sving mine kreative evner igjen. Har alltid vært redd for å vise frem det jeg lager med pensel og maling, syntes ikke det er bra nok å vise fram offentlig.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

14 kommentarer
      1. Ja det var det jeg tenkte på når jeg skrev dette innlegget, at jeg skal faktisk ta det opp igjen denne gleden ved å male igjen å bruke det som en terapi. Og få ut det jeg føler og tenker der og da, å kanskje legge ut det jeg blir fornøyd med.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt når den kommer.

        Klem fra meg til deg.

      1. Det kommer etter hvert, jeg skal prøve å ikke tenke hva andre syntes. Jeg er alltid fri når jeg maler, slipper alle tanker og følelser inn i bildene via farger og mønster. Å da har jeg det veldig bra og får det ut og vekk.

        Ønsker deg en riktig god kveld og natt.

        Klem fra meg til deg.

    1. Så gøy at du liker å male😊 Jeg vil gjerne se bildene dine etterhvert. Og hvem vet, kanskje noen ønsker å kjøpe dem❤️

      1. Jeg liker det veldig godt, jeg skal legge dem ut i allefall de jeg er fornøyd med selv. Ja kanskje det, er ikke derfor jeg maler dem at jeg skal tjene penger på det for meg er det terapi. Men vil noen kjøpe noen av dem så er det fritt fram, men igjen det er ikke derfor jeg kommer til å legge dem ut da.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så bra du liker å male.😘 I følge søstre mi så glemmer hun alt annet og bare koser seg når hun maler. Og det er der som er viktig.
      Og det er da ingen som har noe med å si noe negativt på andres bilder tenker jeg. Det er jo bare den som maler som vet hva som ligger i bildet, og da er det det som teller.
      Dessverre er vi ofte flinke til å snakke oss selv ned.

      Sett i gang å male så fort du har mulighet 😀 Og kos deg! 🥰

      1. Ja det skal bli fint å begynne igjen og bare glemme tid og sted, for det er faktisk det som skjer å det er godt å glemme litt hvordan en har det.

        Ja der sa du noe at det er kun den som har malt det bilde som veit hva som ligger i det bilde.

        Ja jeg skal sette i gang så fort jeg får råd til å kjøpe inn utstyret jeg trenger.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Maling er fin terapi. Lerret og maling + pensler selges rimeligere hos Søstrene Grene. Gleder meg til å se. Har et bilde som datter har malt, ei som min niese har malt, og min svigerinne. Er så glad for det jeg har på veggene. Holder meg helst til heklingen som lærer en gang sa at jeg aldri ble å lære meg. Der tok ho feil. Er godt å ha noe å kose seg med. Lykke til med det. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er en kjempefin terapi. Hvor er det denne butikken ligger hen Søstrene Grene. De blir lagt ut når jeg har fått noen ferdige. Takk det skal nok bli fint å starte opp igjen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

        1. Vet ikke hvor de har det i din by. Søk på google etter Søstrene Grene. Kanskje du finner ut av det.

          1. De er ikke i Kongsberg så jeg får kjøpe det her ett sted, for jeg tar ikke buss og tog nå i disse tider. De var ett sted i Drammen og i Lier litt for langt å gå.

            Ønsker deg en riktig god kveld.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg