Vixen er det noe for meg?

 

 

 

Jeg har lenge hatt lyst til å være med på vixen men jeg passer nok ikke inn der, men jeg har ett ønske om å være med uansett. Men jeg blir nok aldri nominert til noen pris på denne pris utdelingen, tror nok ikke det kommer til å skje for så stor er ikke bloggen min. Burde jo ikke ha noe med størrelsen på bloggen, jeg veit ikke om hvordan og når du kan nominere noen til den konkurransen burde jo vært mulighet for oss over 50 år og kunne få en nominasjon ikke bare disse unge spirene. Jeg veit det aldri kommer til å skje men det er vel lov og ha håpet, er jo veldig dyrt og være med på det sirkuset uten å være nominert i fjor var det faktisk 400 kroner har jeg hørt.

 

Jeg har ingen blogg som er mitt yrke eller har noen forretninger ikke har jeg sponsorer heller, jeg blogger bare for å blogge og trives med det.

 

Nå skal jeg se Strømsgodset banke Brann håper jeg da de skal spille fotball i Bergen, dere som ikke veit det så er Strømsgodset er ett fotball lag fra Drammen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

15 kommentarer
    1. God kveld.
      Lykke til i morgen med konfirmasjonen til din sønn.
      Kos dokker.
      Håper du får ei god natt.

    2. Du får melde deg på! Se hva som skjer…Litt utenfor komfortsonen er kanske ikke dumt..Skal heie på deg jeg når du melder deg på…God klem.

      1. Kan en melde seg på selv? Trodde ikke det gikk trodde det var andre som måtte melde meg på eller nominere som det heter så pent.

        Ja det er litt utenfor komfortsonen min men det hadde vært moro og prøve.

        Klem fra meg til deg.

    3. Ha en koselig dag i morgen, blir nok kjekt å treffe guttene dine, har et barnebarn på overnatting her, har nettopp laga muffins, håper du får ei god natt, er det langt ifra deg konfirmasjonen er? ❤️

      1. Ja det er ett lite stykke den er i Heddal/ Sauland det er ca en times kjørring, er ikke så langt så det går helt fint det. Skal bli helt vidunderlig og treffe guttene mine, kos deg med barnebarnet og muffinsen dere har laga.
        Ja jeg håper jeg får en god natts søvn i natt.

    4. Nå er du nok på tur til guttene dine og så håper jeg dagen blir flott for alle parter! Så på serien Bloggerne at en nevnte at det kostet 400 kr i inngang, vedkommende var ikke nominert. Får håpe at ønsket ditt går i oppfyllelse!
      Ha en fin søndag sammen med dine! Klem fra nord.

      1. Ja vi har hatt en flott dag alle sammen.

        Ja det var der jeg også så at det var 400 kroner i inngang for de som ikke er nominert, håper at jeg eller noen nominerer meg til en pris men det må jeg nok gjøre selv.

        Jeg har hatt det kjempe fint i dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg