Verste morgenen noen gang.

 

 

 

Dette er den vondeste og verste morgenen noen gang, var jo ingen som sto i døråpningen og tittet på meg når jeg kom ut av soveromsdøra. Har ikke sovet noe godt heller for rom kameraten min var jo borte, det er det såreste av alt i hele verden. Hva skal jeg gjøre i dag jo jeg skal ut å gå tur eller rettere sagt være ute mesteparten av dagen, veit ikke hvor men jeg skal ikke være hjemme tror jeg for det er så tomt der. Ingen som blir glad når jeg kommer hjem i dag, håper dette blir bedre etterhvert for dette er det mest jævlige jeg har vært borti på mange år.

 

Nå har jeg gjort som jeg pleier lest noen blogger og drukket en hel masse kaffe, og har på godmorgen Norge på tv2. Får ikke gjort så mye mer enn det for jeg sitter og gråter og vil ingenting akkurat nå, jeg har jo ikke min aller beste venn Elvis lenger så nå er verden min rast sammen. Jeg veit at dette ble ett sutre innlegg men det får dere bare tåle, måtte ta å avlive min søte lille venn og tur kamerat i går ettermiddag så man har vel lov til å skrive om det også for dette er en hverdagsblogg og ettersom han var en stor del av min hverdag han var hele min hverdag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Aud, du skal vite det at jeg føler sånn med deg. Det er så vondt så vondt å miste sin bestevenn. Og selv om de er små, etterlater de seg et stort tomrom. Jeg mistet jo Thea min i påsken ifjor, og det er det jævligste jeg har vært med på. De dagene der….jeg fatter ikke hvordan jeg kom meg gjennom de.

      Tiden er din venn, så kanskje du en dag ønsker å åpne hjemmet ditt for en som trenger deg? Det er ingen Elvis, men et nytt individ som trenger din kjærlighet. Men akkurat nå må du få sørge og gråte over din kjære Elvis. Vit at du gjorde det eneste rette, men jeg vet det er en fattig trøst. Mange klemmer fra meg.

      1. Ja han var utrolig liten men stor i hodet, tomrommet ble veldig stort. Nei jeg tror nok ikke det kommer noen ny hund her, skal jo aldri si aldri men det er slik det føles akkurat nå.

        Klem fra meg til deg.

    2. Synes ufattelig synd på deg, jeg har også en liten vofse og kan forstå din sorg. Jeg har ingen ord som kan gjøre at du føler deg bedre, men tenker masse på deg og ønsker deg alt godt. Sender en god og varm klem ❤️

      1. Ja ord blir mange ganger få i en sånn situasjon.

        Det er helt forferdelig å måtte avslutte hans liv men hvorfor skulle han lide, nei det var faktisk ikke i mine tanker nå har han ikke vondt.

        Her kommer det to gode klemmer til deg og hunden fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg