Velkommen mars

 

 

 

Ja så er vi kommet til mars ny måned nye muligheter, det er en lunefull måned som har startet med et kraftig snøfall.

Ja her har det faktisk kommet 15 til rundt 20 cm med snø i natt, all den snøen som ikke kom i januar og februar har kommet i løpet av ett døgn. Hadde det ikke kommet til nå så kunne det faktisk latt være og komme etter min mening, ikke bare min men mange andre også for om noen timer eller i morgen så er det vel bare hålke igjen for sånn har jo vintrene vært her i de siste fire årene først snø så blir det midt og hølje regn.

 

Det hadde jo blitt bart og fine veier slik at til og med jeg hadde funnet fram og gått med joggesko, nå er det fram med vinter skoene igjen var ikke så vanskelig det da for dem sto i gangen. Det er verre med brøyting for det tror jeg ikke kommunen veit hva er, så det blir så utrolig slitsomt og gå blir jo bare gjort fint på hovedveiene og gangstiene blir ikke gjort noe med så vi vabber rundt med snøen til langt over knærne.

 

Jeg har ikke lagt noen planer for mars men jeg har noen personlige ideer så jeg/dere får se hva det er etterhvert, jeg kommer til å skrive om dem på bloggen så dere får være med på den personlige reisen til ett mer rikt liv for meg på flere plan. Veit ikke om det blir så mye de første dagene men jeg skriver om det så fort jeg kommer igang med å bygge meg opp til å bli en bedre utgave av meg selv, før så var det meg og Elvis nå er det bare meg så jeg kan nå gjøre mange ting jeg ikke har gjort før.

 

Så det blir mye jeg kan gjøre nå som jeg ikke gjorde før, som og reise eller ta meg tid til og bare gjøre det jeg ønsket selv ja det er rart og bare gjøre det før hadde jeg jo en til og ta hensyn til. Måtte jo da planlegge mye mer enn jeg trenger nå, nå kan jeg gjøre ting på sparket det er jeg faktisk ikke vant til. Det eneste jeg må gjøre nå er å spare til det jeg har lyst til å gjøre, det er også mye en kan gjøre som er gratis også som jeg bare kan kaste meg på.

 

Det jeg må gjøre da er jo bare og bygge meg opp psykisk så jeg faktisk tørr og gjøre det, så derfor så går jeg på kafe`noe som jeg ikke gjorde før.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Så bra at du fokuserer på mulighetene videre (nå når Elvis har det godt i hundehimmelen). Har tro på at du finner på noe spennende i framtida.
      Lykke til 👍🤗

      Klem fra Helen

      1. Jeg må jo det for at jeg skal komme meg videre, og jeg har kommet meg iallefall et steg videre. Skal nok finne på noe spennende.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg