Veldig rastløs ja.

 

 

 

 

Blir veldig rastløs av ikke ha noen å prate med, ser bare folk som flyr rundt og det ser ut til at de ikke har noen mål og mening med det de gjør. Er bare lommeboka deres som blir en del slankere, i dagens samfunn kan man vel si at kanskje gjelda deres blir høyere for de lar barna få det som de vil  kan få tak i mye fint på brukt markedet på finn. no.

 

For det finnes mange som ikke kan bruke tingene sine mer enn det ene skole året for da heter det seg at det har gått av moten, kan ikke forstå det jeg brukte min skinnsekk i alle ni skole årene mine arvet den av datteren til venninnen  til min mor. Greit hvis det er ditt barns første år på skolen at du kjøper ny eller finner en fin en på finn.no, slik er det med alt du finner mye fint brukt for vi er kommet i noe som jeg kaller bruk og kast samfunn.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Dessverre har du rett…Folk har for mye penger..
      Men det er mye mer gøy å finne noe på et bruktmarked. Eller på lopps 🙂
      God klem fra meg..

      1. Ja jeg elsker å finne ting på bruktmarked, men jeg går bare ditt når det er noe jeg trenger da går jeg til bruktbutikken vi har her i byen. Til høsten skal jeg ta en tur til loppemarkedet til guttemusikken her i byen, for der har de mye fint.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg kjøper mye brukt jeg alle klærne jeg bruker har jeg arvet etter andre eller kjøpt brukt, jeg kjøpte meg nye joggesko i fjor og de har jeg enda for det var dyre sko.

        Det er jo synd at det har blitt slik at folk ikke tørr og si at de har kjøpt skole sekk og utstyr brukt er jo som nytt for det er knapt brukt, og det er jo nytt for det barnet som får den sekken.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg