Våt og regnfull dag.

 

 

 

 

 

Jeg startet dagen med å gå på butikken og da dusk regnet det, da jeg skulle gå hjem igjen så sprutregnet det ble litt våt men det gikk greit det måtte jo få handlet inn for uka.

 

Så gikk jeg ut igjen etter frokost og fotball kamp så gikk jeg ut igjen, måtte ut for å se etter tomflasker sånn at jeg har til helge handlingen på fredag. Det ble en våt afære med lite flasker å finne, og det blir ikke bedre værmessig før på onsdag eller torsdag så det blir lite å gå ute etter sånn er det bare.

 

Ble en del inne i dag for jeg orket ikke mer ut i dag, for det har regnet i hele dag og det blir ikke noe bedre i morgen hvis jeg skal tro på værmeldingen. Det er jo å se ut i gjennom vinduet da jeg står opp, får ikke håpe at det blir så ille som de melder for vis det blir det for da blir det utrolig våt her.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg