Vakker dag i dag også.

 

 

 

Dagen startet med at jeg satte meg ned å leste blogger med en kaffekopp og noe å bite, fin å koselig måte å starte dagen på. Så gikk jeg ut på  verandaen med enda en kaffekopp å satte meg i solveggen det var deilig det, for det er deilig med sol på morgenen for det er vel mange nå som er solhungrige nå. Mange som savner å reise til solfylte land, håper alle holder seg hjemme nå i vinterferien og påskeferien. Er jo midt i en pandemi så burde ikke alle da bruke hodet, ikke bare noen som gjør alt for denne dugnaden og andre drar på tur til Dumbai og andre syden reiser å setter andre i fare når de kommer hjem igjen Bruk hodet mener jeg da.

 

Å da jeg satt å koste meg på verandaen så ringte venninnen min,  hun lurte på om jeg kunne komme å det gjorde jeg selvfølgelig. Hadde jo ikke annet å gjøre å det er godt å ha ei å prate med i løpet av dagen, i morgen skal hun få fri fra meg vis hun ønsker det men det er utrolig god å ha en å prate med om alt og ingenting som vi kan gjøre.

 

Nå sitter jeg og ser på tv for det er ikke noe annet å gjøre, må vente med å handle inn det jeg trenger for å ta opp igjen malingen som jeg skrev i ett innlegg i går.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Hei og god kveld.De har lerret og maling på Clas Ohlson og på Europris.Det er ikke så langt gå. Ha en fin kveld og så håper jeg du får sove natt.

      1. God kveld til deg også.

        Å har dem det på disse to butikkene både Clas Ohlson og Europris, da skal jeg på disse to butikkene å se i morgen.

        Nei det er ikke langt å gå sånn ca ti minutter til begge to.
        Jeg håper også at jeg får sove i natt.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det var faktisk helt utrolig deilig. Huff da det var da ett ufyselig vær dere har hatt i dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Høres ut som en fin dag ja 😊

      Hos oss har det vært overskyet vær, og det begynte å sludde/snø i ettermiddag. Vi får vel en lading med snø igjen. Har jo bare begynnelsen av mars.

      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld ❤😊

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja her var det ett fortryllende vær med sol fra alle kanter å det var varmt hadde + 14 på det meste i dag.

        Å nei ikke mer snø nå tenker jeg da.

        Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg