Ukens blogg vinnere.

 

 

 

Nå har jeg trukket rekkefølgen på ukens blogg konkurransen som jeg har hatt gående denne uken, og det var to flotte blogger som meldte seg så jeg trekker ut begge så blir ingen glemt.

 

 

Ukens blogg nr: 1  Han som eier denne bloggen er nå på rorbu ferie i Lofoten og koser seg med sin kone, han er virkelig flink til å fotografere i dag så tar han deg med på fisketur. De fikk mye fisk som er fotografert og han skriver så fint, og virker som en veldig koselig kar som jeg skulle ønske jeg kunne ha møt en gang. Går du inn på hans blogg så får du være med på en rundreise i nord, iallefall i disse dager ja du føler at du faktisk er med når du ser de vakre bildene og teksten som er så festlig er det noen annen måte å beskrive bloggen på nei jeg tror ikke det. Gå inn å ta en titt så får du se hans fine ferie du finner bloggen her: http://dedicat.blogg.no/

 

 

Ukens blogg nr:2  Hun som eier denne bloggen heter Solveig og bor i Fredrikstad hvis jeg ikke husker feil, hun skriver om hverdagen sin. Jeg er innom bloggen hennes hver eneste dag, i går så skrev hun om en tur til Oslo og Deichman Bibliotek. Etter å ha lest det innlegget så hadde jeg veldig lyst til å dra en tur dit for å se jeg også, hun beskrev det så veldig fint med både ord og bilder.

 

Hun er ei dame som jeg virkelig hadde hatt lyst til å treffe for hun virker veldig koselig, i dag så har hun vært på kaffe og kost seg. Hun er en blogger som jeg skulle ønske at dere stakk en tur innom, det kan dere faktisk også gjøre her: http://solliv.blogg.no/

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Tusen takk, så nydelig innlegg. Koselig ord om Jan. Det var tatt på kornet. Han skriver flott og bildene er vakre.

      Tusen takk for flotte ord om bloggen min..Takk snille deg <3 Det varmet skikkelig. God natt…

      1. Godt du likte det jeg skrev om bloggen din, ja det er alltid koselig å gå innom bloggen til både deg og han Jan.

        Ønsker deg og dine en riktig god natt.

    2. Fine blogger det her og jeg har møtt dem begge en gang i Oslo..koselige folk 🙂 Har en hyggelig blogg du også.. God helg videre 🙂

      1. Ja du var med på det blogg treffet som var i Oslo du, det turte ikke jeg for det jeg var da i en angst periode.Skulle ønske jeg hadde turt det den gangen.

        Takk for at du syntes det jeg prøver så godt jeg kan.

        Ønsker deg og dine en riktig god helg videre.

    3. Tusen hjertelig masse takk 😀 Kjempehyggelig 🙂 Solliv er jeg jo også innom og titter hos 😀 Ha en flott søndag og lykke til videre 😀

      1. Bare koselig jeg liker å kunne framsnakke mine medbloggere og jeg har fulgt bloggen din lenge, jeg liker bloggen din veldig godt og det er min måte og sette pris på de bloggene jeg leser hver dag. Ønsker deg og dine en flott søndag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg