Tusen takk kokkejævel dette er veldig fint gjort av deg.

 

 

 

 

Jeg er en liten hverdagsblogger som er veldig overveldet over det du har gjort for meg, jeg er en dame på 50 år som bor et veldig normalt liv kanskje litt kjedelig liv for noen. Har jo mine utfordringer både helsemessig og økonomisk, men stortsett så går det rundt fra uke til uke og lever med store smerter hver dag.

 

 

Leser din blogg hver dag noen ganger sitter latteren løst når jeg leser, andre ganger så sitter tårene løst og jeg har gråt med dere for du er en som har opplevd mye vonde ting. Håper alt går bra der nord med deg og kjæreste og datter, for jeg føler faktisk nå at jeg kjenner dere litt utfra det du skriver i bloggen din. Du må være ett fantastisk menneske på alle måter, og skulle ønske jeg en dag kunne fått treffe dere alle sammen.

 

Ta en titt innom dere som leser han fast og dere som ikke gjør det, legger ved linken til bloggen hans her: https://kokkejaevel.blogg.no/

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

34 kommentarer
      1. Jeg ble veldig glad for det han har gjort med disse to innleggene. Du er hjertelig velkommen innom når du har tid.

        Ønsker deg og dine en riktig fin fin dag videre der oppe i nord.

      1. Tusen takk.

        Ja alle fortjener det, jeg ønsker deg en kjempe fin fredag og helg. Får håpe at været står på vår side i helgen.

        Jeg skal stå på så godt jeg kan, mer får en ikke gjort.

        Klem fra meg til deg.

    1. Hei Aud – Marit 🙂
      Jeg klikket meg inn på bloggen din for første gang i går, etter å ha lest innlegget til Kokkejævel. Og jeg må bare si at det er slike som Kokkejævel OG deg som er virkelig virkelig virkelig gode bloggere 🙂 Fordi dere viser livet på godt og vondt, dere forteller om deres hverdag og utfordringer, om det som er “selve livet” …. Stå på Aud – Marit, jeg heier på deg 🙂 Et lite tips: Kan du skrive et innlegg nå med annonselenker (siden mange klikker seg inn på bloggen din nå) hvor du oppfordrer til å klikke inn på annonselenkene, så er jeg sikker på at veldig mange kommer til å klikke seg inn 🙂
      Jeg kommer til å bli fast leser. Ønsker deg en nydelig dag og lykke til med denne fantastisk flotte og ærlige bloggen.
      Klem fra Sissel 🙂

      1. Koselig å høre at du likte det du leste, jeg skal se litt utpå dag om jeg får karret meg til å legge ut ett nytt innlegg med annonselink. Akkurat nå er jeg ute på tur, å jeg får det ikke til fra mobilen.

        Du er hjertelig velkommen tilbake når du får tid

        Klem fra Aud-Marit.

      1. Takk for tipset.

        Det kan jeg gjøre men det med familiesituasjon må jeg være litt forsiktig med for det er en som ikke liker at jeg blogger, men det skal jeg gjøre senere i dag.

      1. Tusen takk det var en gledelig overraskelse og se hvor høyt jeg nådde i går ettermiddag og kveld. Så hyggelig å lese at du syntes bloggen min er bra eller flott som du skriver. Du er hjertelig velkommen når du ønsker og har tid.

    2. Takk selv, Aud Marit, for å ha gitt meg et grensesprengende ærlig innblikk i et annet sitt liv. Ditt liv. Jeg elsker dine korte “kikkhull” inn i hverdagen. Du er kanskje ikke noen ny Sigrid Undset, men du skriver på en helt særegen måte, nærmest poetisk i formen. Har aldri lest noe i nærheten. Jeg mener virkelig at du har den beste bloggen, eller, i alle fall den NEST beste bloggen, he he 😉

      Alt godt!
      Kokkejævel

      1. Jeg skriver det som det er ikke noe mer og ikke noe mindre enn det. Jeg elsker faktisk å komme inn i ditt liv både på godt og vondt, leser bloggen din hver dag men er utrolig dårlig til å kommentere skal prøve å bli bedre til det også.

        Klem fra meg til deg og dine.

    3. Hei:) Gratulerer på topplisten, det er fortjent! Når en er så åpen om vonde temaer. Kjempe kjekt. God sommer til deg Aud Marit

    4. “Det er din dag i dag” nynner på en sang av min store helt Åge Aleksandersen. Nok en gang gratulerer med fin plassering. Håper du får mange nye faste lesere!

    5. Etter bloggen til kokkejævel så måtte eg klikke inn på dæi, og blir nåkk å følge dæi videre. Har “bokmerka” bloggen din😉
      Har inntrykket av at du skriver helt ærlig å d du skriver om treffer nåkk mange av oss i hjertet! I allefall mæi!
      STÅ PÅ!! DU E GO NÅKK💕

    6. Gratulerer med flott plassering!🥳 Nå som jeg vet om bloggen din, skal jeg stikke innom regelmessig. Sliter med helseutfordringer selv, så har forståelse for situasjonen din.
      Ønsker deg ei fin helg og en fortsatt god sommer.😊🌞

      1. Å tusen takk, hvordan står det til med deg? leste at alt ikke var så bra med deg, har betennelsen gått noe tilbake eller er det like ille.

        Ønsker deg en kjempe fin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

        1. Tusen takk kjære deg <3 <3 <3

          Holder på å oppdatere bloggen min nå. Har hatt en god sommerferie fra blogg, og det har vært godt 🙂

          Har gått på hestekur med antibiotika nå, og skal ha sårskift på såret i morgen. Fredag skal jeg ta stingene. Heldigvis har betennelsen gått tilbake igjen, og det er jeg glad for 🙂 Var gulse stafylykokker 🙁 Fikk antibiotika intravenøst.

          Hadde min første treningsøkt (underkropp) i dag, og det gikk bra Overkropp venter jeg med til jeg har fått tatt stingene.

          Ønsker deg en kjempefin mandagskveld <3 🙂

          Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

          1. Bare koselig .

            Ja det har vel vært godt med en pause fra bloggen.

            Jeg så det på facebook at du hadde vært innlagt på sykehuset med intensiv antibiotika kur, var jo syn at du skulle få den stygge betennelsen som du fikk gule staflykokker som ble kalt sykehusbakterien for en del år siden.

            Blir nok godt å få tatt stingene og kan begynne å få bevegelsen igjen i hånda.

            Ønsker deg og dine en riktig fin mandagskveld.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg