Tusen hjertelig takk.

 

 

Har ikke fått tatt noen bilder enda men det kommer senere i dag. Jeg vil igjen takke så mye for gavene som kom til meg på min fødselsdag i går, alle koselige kommentarer, takker til dere som har vipset til meg det mer enn jeg kan fatte at noen gjør og gir meg en oppmerksomhet på min bursdag noen gang.

 

Så jeg sier det igjen tusen hjertelig takk, det varmet mitt hjerte .

 

Dette var ikke store innlegget men jeg ville gi dere alle en felles takk morgenen etter dagen min.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Hei.
      Bra flere har sendt noe til deg.
      Du trenger å bli satt pris på.
      19 plass Gratulerer.
      Det lønner seg å klikke
      Ha en fin dag
      Klem

      1. Tusen takk ble virkelig glad for gavene fra dere alle det kommer bilde, ja å tusen takk for at dere leser for det er det som gjorde at jeg har fått den fine 19 plassen på lista.

        Ønsker deg en kjempefin fredag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg