Tusen hjertelig takk.

 

 

 

Jeg skriver dette for å takke hver og en av dere som bidro til at jeg kan få senket skuldrene ett par hakk, og vipset så jeg nå kan gå en rolig helg i møte og ikke behøver å bekymre meg for tannlegeregningen som kommer. Dere er jo bare gode alle sammen, og jeg vil også takke hun som skrev gjeste innlegget i går på min blogg for hennes gode hjerte gleder meg til å treffe henne snart.

 

Håper jeg når ut til alle givere med dette innlegget, for jeg vil takke dere alle og alt jeg fikk inn på vips det siste døgnet og utover er øremerket tannlegeregning satt på egen sparekonto og skal gå til rette formål. Det varmet så langt inn i hjerterota som det går an å komme, veit ikke hva godt jeg kan skrive for å takke dere har jo også takket dere hver og en på vips også.

 

Lag dere en fin fredags ettermiddag og kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Det er godt når ting løser seg.🤗
      Tenner er en viktig del av helsa vår, men dessverre en dyr utgiftspost.
      Riktig god helg fra meg til deg.💕

      1. Tannlegen er dyr det skal jeg hilse deg og si, ikke vondt ment den kom litt fort, ja jeg er glad det løste seg jeg også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Glad for at det har ordnet seg og at du kan senke skuldrene litt. Jeg var på torsdag men det var bare rens og neste gang jeg skal er det tilbake der jeg har vært tidligere. Jeg hadde gått der i 10 år, men ba om overflytting for å unngå alle bomstasjonene som popper opp.
      Nyt helgen og klem til deg fra meg.

      1. Ja gjett om jeg også ble glad for at det ordnet seg, jeg fikk senket skuldrene noen hakk. Godt du fikk gjort det du sulle hos tannpleieren, må du igjennom mange bommer der tannlegen og tannpleieren som du pleier å gå til. Ja de bomstasjonene er jo ikke akkurat de billigste tingene og hanskes med.

        Den tannlegen og hennes kontor har flyttet siden sist jeg var der, men det er nærmere der jeg bor enn der de var sist og så slipper jeg å gå igjennom byen det er også godt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg