Tur er bra for deg.

 

 

 

(Bildet er tatt i høst)

 

 

I stedefor og sitte inne hele dagen og se på Vm på ski så ta dere en tur ut og gå, for da kommer du i bedre form og det blir lettere og få sove når kvelden kommer. Jeg har brukt dagen ute i dag det var utrolig godt med en temperatur ute, i skyggen er det +6 grader som er bra det nå i februar.

 

 

Gleder meg til vår og sommer selv om jeg er plaget med pollen allergi, har startet med allergi medisiner så tidlig som i februar for jeg begynte og merke at det har startet så smått nå for det har jo vært så varmt i det siste jeg har sett noen fine gåsunger på trærne og da er våren i anmarsj. Godt det også for da er det flere som legger igjen tomflasker rundt omkring, på morgenturen i dag så fant jeg en bærepose full av tomflasker/ bokser og det er bra for det blir det penger av det også.

 

Man behøver ikke og se tv for å få med seg at vi har klart to gull, ett sølv og en bronse medalje allerede i dag i langrenn. Nå går det hopprenn men der har vi ikke store forhåpninger for der har vi ikke vært helt topp, men det kan jo hende for man veit jo ikke men en pallplass der også hadde vært bra.

 

 

Takk for at du tok deg tid til å sikke innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg