Trøtt ja, så godnatt.

 

 

 

 

Nå er det på tide å  finne senga og kalle en spade en spade og lytte til kroppen, så får en bare håpe at en får noen timers søvn for det syntes jeg at jeg fortjener nå.

 

Det er ikke alltid kroppen lystrer på sine egne signaler har jeg opplevd mang en gang denne uken, så nå ønsker jeg meg en hel natts søvn så i dag har jeg tatt en sovemedisin så nå blir det søvn i natt.

 

 

Så med disse ordene ønsker jeg deg en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg