Tror jeg skal prøve meg nå.

 

 

 

Ja jeg tror jeg skal prøve meg ut en tur nå, kan jo ikke sitte inne fram til det blir vår og bare veger for da kommer jeg til å klikke i vinkel. Jeg må ut å få kjøpt meg ett brød ferdig skåret sådan, og i samme slengen få litt luft og kanskje jeg møter noen å prate med. Håper bare ikke det er så glatt her utenfor på gården at jeg snur i døra og går inn igjen, har vel lagt seg snø på isen så det kanskje er gangbart for folk.

 

Nervene sitter utenpå bare ved å skrive dette, kan jo gå bedre enn jeg tror selv da ikke veit jeg har jo ikke vært ute siden torsdag og da var det helt forferdelig her ute.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Håper at du kom deg ut🤗 Helt enig; forferdelig føre for tida. Jeg har heldigvis gode pigger under skoa. Bruker de hele tida😅 Må dessverre ut 3 ganger om dagen, for har hund🐩🤗 God helg🙋🏼‍♀️

      1. Jeg kom meg ut en tur er nå sliten for jeg går veldig anspent når jeg går, ja er veldig glatt i dag lå det veldig mye snø så det var godt feste.

        Har ikke fått kjøpt meg verken brodder eller piggsko for jeg har ikke vært i byen enda.

        Er mye selskap i en hund da selv om du må ut 3 ganger om dagen.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg holdt meg på beina så da kan man ikke si noe annet enn at det gikk bra, sliten for jeg gikk veldig anspent.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Håper det gikk bra? Er skummelt med is under et lag med snø. Er redd sjøl selv med pigger på skoa. Om jeg faller kan jeg brekke lårhalsen og det vil jeg ikke. Er jo benskjør og må være forsiktig. Nyt lørdagen og fortsatt god bedring. Klem til deg fra meg.

      1. Hurra jeg holdt mg på beina men ble veldig sliten for jeg går så veldig anspent, har ikke fått kjøpt meg verken brodder eller piggsko har ikke våget meg ned til byen enda.

        Ja i ditt tilfelle så må du gå veldig forsiktig så du ikke faller, for ett lårhalsbrudd må jo unngås.

        Nå skal jeg nyte resten av lørdagen og tusen takk.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg