Travle dager sa du.

 

 

 

Travle dager sa du, nei sier jeg for man får det ikke mer travelt enn det du gjør det til selv. Så med andre ord så får jeg ikke så veldig travle dager, for jeg orker ikke å stresse rundt for hva er vitsen julen kommer uansett på samme dagen hvert år. Er det bare ikke og starte før enn det du gjorde i fjor, for da blir det ikke så mye stress og mas men det er de samme som stresser rundt til og med på julaften for og få kjøpt de siste julegavene koste det det koste vil. Det skjønner jeg ikke vitsen med, og det er som oftest mennene som løper rundt helt i siste liten med gave kjøpene sine.

 

Det kommer også dager etter jul også og da sitter mange som betaler på gavene sine i mange måneder etter jul for de bruker både forbrukslån og kredittkort, har du ikke råd til og kjøpe gaver med penger du har så må du jo tenke at må jeg kjøpe så dyre gaver til barn og kone eller mann at du må bruke kredittkort på og kjøpe den nei det trenger du ikke for det er tanken bak hver gave mener jeg da.

 

Nå får jeg nok hisset opp noen med dette innlegget, men det får jeg bare gjøre da for det er mine meninger som er skrevet ned her tåler du ikke det så veit du hvordan du klikker ut av dette innlegget.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg