Travel lørdag.

 

 

 

I dag så begynte dagen ganske rolig med en kaffe kopp eller fem og en røyk og leste noen blogger, så var det og legge ut på morgen tur som hadde en liten vri og en omveg men det var en koselig omvei opp til hu mor på besøk. Vi koste oss med kaffe, potetgull og julekaker, når vi var på vei hjem så ringte ei venninne som ønsket at jeg hjalp henne å gå i butikken noe jeg gjorde med glede hjelp til selvhjelp kaller jeg det for jeg får hundre kroner for å gå i butikken for henne.

 

 

Og når vi kom hjem så var det å få satt på to vaskemaskiner og støvsuge leiligheten før jeg vasket hele leiligheten, så var det å ta oppvasken som er noe av det verste jeg veit men det må gjøres det også og når det hele var ferdig så var det bare å gå ned i vaskekjelleren og ta klærne ut av vaskemaskinene og over i tørketrommlene  så var det bare og hente det og brette klærne før jeg legger det bort i skuffer og skap. Så nå skal jeg slappe av med bloggen min og deres, skal også se på tv og bare ta livet med ro for nå er jeg sliten. For fire timer siden så fikk jeg en telefon fra sykehjemmet av en sykepleier som var veldig fortvilet, min mor hadde ramlet ut av rullestolen sin og hun lå i en unaturlig stilling på gulvet, med det venstre kneet bøy og det er et bein hun på to år ikke har hatt noen bevegelse i for det er lammet etter slag. De skulle følge henne opp under kvelden og natten og ble det forverringer så skulle de sende henne på sykehuset for å ta bilder og undersøke det for brudd, men hun hadde ikke smerter noe som ikke er så rart det er jo et helt lammet bein hvordan kan hun da kjenne smerter i det. Skal opp til henne i morgen igjen så jeg får se hvordan ståa er med henne da, for det kan jo være verre enn de tror men det ser jeg på i morgen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg