To fluer i en smekk.

 

 

Ja i dag på vår morgentur så ble det to fluer i en smekk, vi plukket opp søppel i en pose og plukket tomflasker i to andre poser og alle tre posene ble stappfulle. Tjene penger på å gå tur er det ikke mange som gjør med begge disse tingene så kan man jo si to fluer i en smekk, man rydder opp i naturen og tjener penger på samme tid. Så når jeg kom hjem så tok jeg med meg alle de flaskene som vi hadde funnet på litt under en uke, det ble 998 kroner og det er bra på under en uke. Med påsken så blir det over 4998 kroner bare i tomflasker, så man kan faktisk leve av det man finner i tomflasker for nå er det mange dager som det er mange som er ute og fester og de slenger fra seg tomflaskene og det er bra for meg som tar med meg alt jeg finner.

 

Hele våren og sommeren så er det mange som kaster flaskene sine og jeg plukker dem med meg, 16 mai festen som er her i byen så finner man mye og så er det jazzen som det er mye og finne så dette ser ut til og bli en fin inntekt i vår og sommer.

 

Som jeg kan spare dem eller jeg kan bruke dem til vinteren jeg tror helst at jeg skal spare dem flaskepengene, se om man finner et ferie mål og bruke dem på neste sommer eller i løpet av vinteren.

 

Har ikke så mye planer for hva jeg skal gjøre med dem enda, kanskje ta meg en tur til Trondheim til min bror han bor ikke i selve Trondheim men i Klæbu som ligger i Trøndelag. Jeg skal også feire bursdagen min i desember herregud jeg blir 50 år til vinteren.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg