Ting er vanskelig.

 

 

 

Ja nå er det sikkert noen som blir overrasket både på godt og vondt, som de fleste av dere kanskje husker så sluttet jeg å røyke for en tid tilbake. Men da er det vanskelig å innrømme at det gikk veldig dårlig, jeg klarte ikke det men jeg har trappet en god del ned. Nå som alt har snudd til det verre nå om dagen den eneste trøsten jeg har er faktisk røyken å da blir det enda verre å kutte den helt ut, det er jo faktisk mitt problem men nå har jeg innrømmet at det å slutte var ikke enkelt å nå som jeg er så å si ensom så får jeg bare holde på med røyken. Nå er det sikkert noen som mener at det ikke er sunt å røyke, å jeg veit at røykere er en av risiko gruppen men det bryr meg mitt på ryggen får jeg viruset så får jeg det da får en jo bare krige seg igjennom det. Ta det helt med ro jeg er ikke smittet for jeg er ikke syk, jeg er frisk som en fisk.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg