Tidlig på`n i dag.

 

 

 

I dag har jeg vært tidlig på`n , har vært å handlet alt så nå har jeg handlet for uka. Kan jo bli en gang til for jeg har 150 kroner igjen på matbudsjettet, jeg har satt opp 300 kroner på matbudsjettet i dag brukte jeg akkurat 150 kroner av dem. Glemte en ting men det går på annet å ikke matbudsjettet, det er godt de gangene som en ikke bruker opp det som står på budsjettet for det kan brukes til noe annet eller spares. Blir som oftest ikke så mye igjen, uken som gikk så ble det 50 kroner som ikke ble brukt så det er på sparing så det blir ikke så mye på sparing.

 

Sitter nå å ser på God morgen Norge med Erna som gjest, hun har blitt med på ett fint prosjekt som heter skravle koppen. Det er slike grønne kopper som er på forskjellige kafeer, tar du en slik grønn kopp så betyr det at du ønsker å ta en prat så da kan andre gå bort til deg ved bordet å sette seg ned for en prat. Det syntes jeg er ett bra prosjekt, er jo ikke enkelt å vite hvem du kan sette deg ned ved bordet til for en prat.

Jeg er faktisk en glad skravle kopp men veit jo aldri hvem en kan ta seg en prat med, å i disse tider så er det mange som ønsker å ha noen å prate med. Jeg er en slik en som kan gå å legge seg etter en lang dag å ikke har pratet med en sjel, så jeg syntes dette er ett kjempe fint prosjekt for da ser man jo hvem som vil ha selskap ved bordet på en kafe går ikke bare bort til bordet å spør om jeg kan sitte sammen med den personen som sitter der da setter jeg meg ned alene ved ett annet bord selv om jeg kjenner den personen som sitter der.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Huff det var lite budsjett.
      Du skulle vært nærmere.
      Holder på med julegaver til vi skal reise til min hjemplass.Ikke feiret jul der på 33 år.
      Gleder mæ som en unge.
      Ha en fin kveld.
      Klem

      1. Det pleier å gå akkurat men noen ganger går det ikke, men slik er det bare er blitt vant til å måtte dette nå. Men fra nyåret så kan jeg øke til 400 hundre i uka på mat. Julegavene har jeg vært ferdig med for lenge siden, å det må være fint å kunne feire jul på din hjemplass.
        Godt å se barndomshjemmet igjen.

        Ønsker deg en riktig god mandagskveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg