Tid for en liten oppdatering.

 

 

 

Ja nå som jeg venter på at fisken blir ferdig bakt i komfyren, jeg driver og baker kveite noe som er utrolig godt.  Jeg fant ut at jeg skulle ta og oppdatere dere litt, nå sitter jeg og venter på sommerhytta på tv2 der er det med en blogger og hennes samboer. Det er Miriam og Aleksander som er med hun blogger her på blogg.no, på mandag så avslørte hun at hun venter sitt andre barn.

 

I dag har det vært sånt vær her at det var like godt og ligge og slappe av en del, har jo også gått en del turer også har også vært oppe hos ei venninne og handlet for henne og så satt vi og skravlet skitt og noe alvor.

 

Nå er vist middagen min ferdig så jeg får nå avslutte med og ønske dere en riktig god onsdagskveld til dere alle.

 

Takk for at dere stakk innom og velkommen tilbake..

 

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg