Tenke seg til så uheldig.

 

 

 

Ja nå er jeg ganske tankefull tenk å være så uheldig som jeg og andre kunder av DNB som skulle ha fått inn penger i går og i dag, for jeg fikk ikke mine penger i går å har enda ikke fått dem enda og flere med meg for det er vist trøbbel med å få overført til sine kunder. Så jeg fikk ikke handlet noenting i går godt at jeg hadde en pakke ekstra med knekkebrød og en del middag som jeg hadde handlet inn i forrige uke, også var det godt jeg hadde en hundre lapp løst her hjemme så jeg fikk handlet inn litt i dag. Jeg håper at de kommer til en løsning snart så folk får inn pengene sine, dette gjelder jo ikke bare meg men mange flere som har mindre enn meg så er det virkelig vondt for meg og vite håper det har ordnet seg for oss alle sammen det er nå helt skrapa for min del. Dette var ikke for å tigge det er bare livets realiteter og slik det er.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg