Telefonen ringer.

 

 

 

Ja i ettermiddag så ringte telefonen hvem kan det være, jeg ble veldig glad da jeg så navnet på den eldste jenta som jeg er tante til. Hadde ikke snakket med henne siden bursdagen min den tredje desember, det var kjempe godt å prate med henne hun ba meg i hennes konfirmasjon som blir til høsten. Selvfølgelig drar jeg til Klæbu i trønderlag til henne i oktober hun er jo godjenta mi så selvfølgelig kommer jeg, kan jo hende det blir en kveld i selve Trondheim kan jo ikke dra hjem med en gang.

 

Hadde jo vært koselig og møte noen blogg venner den lørdagskvelden eller søndag før jeg setter meg på toget hjem til kongsberg igjen, det er jo en drøm som kanskje kan gå i oppfyllelse det hadde vært veldig gøy og få prate med en dame spesielt som bor i Trondheim så da får vi se om det blir anledningen er der.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Så hyggelig at du ble bedt i konfirmasjon!
      Da får du jo og oppfylt ønsket om å reise “nord for Oslo” som du skrev om for en tid tilbake.
      Halvveis til Finnmark (nesten).
      Ha en fin kveld videre.

      1. Ja du sier noe der. Men drømmen om å komme meg til Øst- Finnmark en gang til før jeg forlater verdenen, om så det er det siste jeg gjør når jeg enda husker hvordan jeg hadde det når jeg bodde der.

        Ha en fin kveld du og dine også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg