Tar dagen som den kommer.

 

 

 

Nå som det er sol ute så får en vel bare nyte dagen som den er, for meg så blir dagen fin uansett man må jo bare gripe alle de små tingene i en hverdag. som man kan finne glede i.

 

Jeg pleier å se glede i de små tingene og holder ved det, for jeg trenger ikke de store tingene for å bli glad. Jeg ble utrolig glad da kokken at du fikk meg oppover topplista, og håper du og dine kjære har det bra.

 

Nå skal jeg snart på en liten morgen/ formiddags tur, kan jo si det på den måten når jeg har vært oppe siden klokken 05.30. Det ble litt lite søvn i natt men skitt au sånn er det noen ganger at en ikke får sove noe særlig, og våkner jeg tidlig så står jeg heller opp enn å ligge å vri meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. God mandag, Aud Marit.
      Godt at sola er framme og varmer litt 😉 Men, det er jo viktig som du sier å finne gleden i de små ting, det er mer å glede seg over da, på en måte. Ta seg tid, istedenfor å haste fra sted til sted uten tanke og ro.

      Her bakes det i dag også, som alle dager, og så skal jeg skal videre på reko-utlevering i kveld. Måtte bare titte innom og si hei 🙂
      Ha en fin tur og en flott dag.

      klem fra gamle-nesten-naboen.

      1. Ja man må finne gleden i de små tingene. Høres ut til en travel dag/ kveld.

        Ja det var en fin dag fram til nå for nå kom regnet igjen, turen ble flott den men kort.

    2. Så leit at du sliter med søvnen. En god natts søvn er gull verdt. Håper at dagen blir fin.

    3. Hei på deg igjen…Håper dagen har vært fin så langt…kanskje du har fått deg en lur senere på dagen. Kjedelig når man våkner tidlig altså…Klem herfra meg..

      1. Nei da her har det ikke blitt noen lur enda men jeg skal legge meg på sofaen nå, for å se på tv. Om det var kjedelig å våkne så tidelig iallefall når jeg bare hadde sovet i to timer, å ikke fikk sove igjen.

        Klem fra meg til deg.

      1. Her var det sol på morgenen men så kom regnet og nå er det helt grått ute, så nå skal jeg legge meg nedpå bare for å få en hvil for det trenger jeg nå.

    4. Fint meste av dagen. Ble litt vått på formiddagen.
      Er det Frivilligsentral der du bor? Prøv og oppsøk den, kanskje bli kjent med noen der.
      Jeg jobber litt på Friv.sent. her i byen.

      1. Jeg veit ikke hvor det er her i byen men jeg veit det skal være noe slik her i Kongsberg, hadde vært koselig å få ett større nettverk rundt meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg