Tanker på en søndag.

 

 

 

 

Det beste med søndager er at man kan ta livet med ro, så en kan lade batteriene til uka som kommer for den kan bli lang og tung. Har ikke mange planer for uken som kommer, å jeg har funnet ut at det ikke er noen vits i å gjøre for man veit jo ikke om hvilke tiltak som blir satt her i byen. Har en eneste plan å det er å gå å handle det jeg mangler i skapet, det er ikke mye bare  brød/ knekkebrød og litt pålegg og egg.

 

Så skal jeg gå meg noen lange turer for jeg må trene litt igjen, for når en er ute å går tur så kan en ikke bli smittet i allefall ikke der jeg går for det er i skogen. Trærne og luften kan vel ikke smitte noen, ikke enda får en håpe for da ligger jeg dårlig an på det punktet.

 

I dag ble det en liten tur sånn at jeg kan sitte å se på sporten resten av dagen med god samvittighet, Kort og kort tur vil nok noen si for jeg har vært på en tre timers skogstur å det var deilig å gå ut tidlig for da er det få eller ingen som er ute på en søndag. Nei nå er det på tide å avslutte dette innlegget, for nå er det snakk om dette skumle nye muterte viruset som er mer smittsomt og kan gi ett alvorligere sykdomsbilde. Huff sier jeg da.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Ville bare stikke innom for å ønske deg en fin søndagskveld:) her står håndball og Farmen på TV menyen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg