Tanker når det regner.

 

 

 

Da jeg våknet i dag så var det grått og regn, ja litt sånn trist dag men hva gjør vel det. Tankene mine var som er høst storm, ja en grå og stormfull og bare rot så jeg gikk meg en liten tur og da lysnet det litt måtte bare ut en tur for å rydde litt.

 

Da kom tanken på at nå er det vår og det er en fin tid selv om jeg har pollen allergi, jeg er en person  som er ute i all slags vær når det regner så vaskes pollenet bort en liten stund og det er deilig det.

 

Mange av de bråkete tankene ble borte som dugg for solen en fin sommerdag, er mye å glede seg til framover og det kommer jeg tilbake til når det nærmer seg.

 

Jeg gleder meg til 17 mai og alle andre ting som skjer utover våren og sommeren, så jeg har mye og se fram til utover.

 

Skal jo bruke mye tid utover til å trene meg opp og ikke dra meg bakover i fortiden, for det er mye som må ryddes opp i og det skal jeg få litt hjelp til av psykologen min.

 

Ja han koster men det får bare gå, det er jo ingenting som er gratis her i verden tenker jeg det er jo bare og spare enda mer for på tur til høsten ja senhøsten alt går bare jeg legger god siden til og en liten dose stahet.

 

 

Nå skal jeg ta på meg en regnjakke og komme meg ut, og få livet i gang og ikke minst kroppen den stive og vonde kroppen i gang en gang for alle i dag.

 

 

Lag dere en kjempefin dag med eller uten regn.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Er lurt å gå til psykolog og få ryddet opp i tankene. For noen år siden hadde jeg et oppgjør med fortiden. Skrev ned alt sammen, og valgte å tilgi det vonde og smertefulle. Deretter brente jeg papirene og da ble det mye lettere. Er godt å gå tur når det regner litt, for luften blir lettere og renset av regnet. Har to døtre med samme allergi mot pollen. Plagsomt når øynene renner og klør. Sommerhytta i kveld, og det må sees litt på. Ha en fin kveld og klem til deg fra meg.

      1. Det er det jeg tenker også at det er lurt å få ryddet litt opp i tankene. Det med å skrive ned alle fra fortiden på ett papir og sånn å brenne det eller for min del rive det i småbiter og kaste det. Regnet renser opp luften, hadde det bare vært øynene som renner og klør her er det tett nese og hevelse i hals og vansker med å puste når pollen spredningen er moderat til kraftig.

        Sommerhytta står på nå ja det må jeg bare få med meg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg