Takker for i dag.

 

 

 

Jeg takker for i dag den har vært fin, godt at det har regnet mer eller mindre i hele dag og godt er det, jeg er ikke så glad i varmen for da er smertene mine verre enn på en kjølig dag. Har jo hatt smerter i dag også men det er for vær skifte fra sol og varme til regn og kjølig vær, men det har ikke vært så ille som det er når det er varmt.

 

 

Men nå er det på tide å finne senga her i gården for nå er jeg dø trøtt og sliten, håper da at jeg får en god natts søvn. Så nå skal jeg kneble beinhaugen og ta en titt på baksiden av øyenlokkene og dra langt inn i drømme verdenen for det fortjener jeg nå.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg