Takk for i dag kjære.

 

 

 

 

Takk for i dag kjære deg bloggen min som jeg har så kjær til deg så kan jeg si/skrive det jeg tenker uten at du snur ryggen til meg, for det er det mange andre som gjør men ikke du. Det å ha en slik venn som deg er jammen godt å ha når jeg har så få andre som gjør, da er du god å ha når ingen andre vil ha noe med meg og gjøre så har jeg deg.

 

Men nå skal jeg ta å finne senga her i gården, jeg skal nå kneble beinhaugen og ta en titt på baksiden av øyenlokkene mine og få meg noen timer på øyet så jeg kan stå opp med ny inspirasjon og skriver glede. Så jeg kan få en god måned for nå har vi kommet inn i Juli, for nå vil jeg at du kjære bloggen min skal nå nye høyder og for meg så er det å få noen flere lesere denne måneden som vi går inn i nå så skal jeg prøve og få flere lesere enn forrige måned. Det er faktisk det eneste målet jeg har for meg selv og bloggen.

 

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Hehe. Jeg tror juli vil bli en god måned for bloggen din.
      Overskriften på dette blogginnlegget er en skikkelig click-bite. Den fikk meg til å klikke inn på bloggen din FØR jeg sjekket hvilken plassering jeg selv hadde på lista (35). Jeg tenkte HÆ!??! Har Aud Marit fått seg kjæreste?
      Så dette lover bra for bloggen din. Lykke til!

      1. Takk for at du tror det, ingen kjæreste her bare jeg og bloggen.

        Men den over skriften passet til innlegget jeg hadde skrevet syntes jeg da.
        god plassering du har i dag også stå på.

        Takk.

      1. Ja tenk at dagene går så kjempe fort, snart er sommeren over. Jeg har det ganske bra, er det bra med deg.

        Ønsker deg og dine en kjempefin onsdag/kveld, i dag skal jeg se Rosenborg slå Vålerenga på tv.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg