Svaret er kommet.

 

 

 

 

 

Nervøse fingre logget seg inn på Helse Norge da meldingen om at svaret var kommet tikket inn på mobilen, er det en test du ønsker er negativ så er vel det en corona test i allefall var det slik for meg. Jeg var så nervøs at jeg til og med tastet fødselsdato feil, men sånn kan vel skje hvem som helst ikke bare meg har jo kunnet hele fødselsnummeret mitt utenat i mange år men i dag ble det faktisk tastet feil for første gang nerver er noe dritt.

 

Kom inn og da hadde det kommet inn en melding som jeg hadde ventet på med skrekk og gru, gikk inn og der sto det svart på hvit ikke påvist ja hurra testen var negativ og det var godt.

Us-SARS-relatert koronavirus (inkl. SARS-CoV-2) RNA Endelig IKKE PÅVIST Coronavirus SARS-CoV-2 PCR negative.

 

 

Nå kan jeg bare vente til en ny uke kommer og jeg kan leve som normalt, å i samme slangen vite at jeg ikke sprer noe rundt meg og det er godt. For da kan jeg handle inn i morgen og vite at ingen blir syke bare for at jeg har vært i butikken, eller andre jeg er i kontakt med det er deilig.

 

Så folkens husk at vi fortsatt er i en pandemi og går med raske skritt inn i en ny runde med stort smitte trykk, min mening er vaksiner dere så mange som mulig sånn at de som er sårbare ikke må bli stengt inne. Dette er ikke til å spøke med så ta dine forhåndsregler i alt du gjør, selv om du er vaksinert jeg er full vaksinert og var uheldig å hadde vært ett sted som en person senere ble påvist positiv så man veit aldri. Kan ikke være forsiktig nok sånn er det bare med mye smitte i landet.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Ja det var kjempegodt, må jo være på den sikre siden før man gjør noe som helst blant folk igjen når man har vært nær noen som har blitt positive. Nå kan jeg leve som normalt igjen hurra.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Åh, nå ble jeg glad! Er bare å gå ut å nyte turen og handle i morgen. Smittetrykket er høyt nå og man må bare være forsiktig det gjelder alle sammen. Nyt søndagen og klem.

      1. Ja det ble jeg også, men tenke seg til å taste feil fødselsnummer da har husket det i hodet siden jeg var 20 år det er i 32 år det.

        Ja smittetrykket er veldig høyt og alle må være forsiktige og ta sine forhåndsregler, jeg skal nyte turen og skal handle i morgen for her er skapet faktisk tomt har butikk som er åpen i dag men jeg må vente til i morgen.

        Jeg skal nyte søndagen til det fulle.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg