Svar på de fire siste spørsmålene fra to av mine lesere linker opp et innlegg fra før i dag.

 

 

 

Jeg fikk inn fem gode spørsmål i denne spørsmålsrunde, her kommer de fire siste pluss link til et spørsmål som krevde ett eget innlegg.

 

Snapo sendte meg tre fine spørsmål og svarene kommer her.

 

Spørsmål nr: 1 Hva liker du best å gjøre ? Jeg er veldig glad i å gå lange turer for da får man i gang kroppen og er da litt i bevegelse. Er også veldig glad i å synge og spille, er også glad i å strikke og ikke minst å skrive selv om folk mener at min blogg ligner mer på facebook oppdatering.

 

Spørsmål Nr: 2 Hvordan fikk du Elvis? Elvis var egentlig min mor sin lille følgesvenn men 12 mai i 2017 så fikk min mor hjerneslag og havnet på sykehjem, da ble han min til odel og eie og det er jeg utrolig glad for ellers så hadde jeg ikke hatt noen igjen. Hun døde av lungebetennelse 9 januar 2019 både Elvis og jeg savner henne over alt på jord.

 

Spørsmål Nr: 3 Hvorfor begynte du med blogg? Jeg startet med blogg for å kunne skrive om min hverdag og mine utfordringer, kanskje for å kunne hjelpe noen der ute. Jeg hadde ikke så mye annet som var grunnen til å starte denne bloggen, det var også en type terapi for meg også.

 

Spørsmålet fra Astrid har jeg vel svart på .

 

Hun lurte på om jeg hadde noen hobbyer ja jeg har det og det er og strikke , fargelegge, jeg maler og tegner litt men ikke aktivt.

 

Jeg skrev ett innlegg før i dag med ett enkelt spørsmål og det var Har du eller har du hatt familie?

 

Innlegget finner dere her: https://audmarit.blogg.no/svar-pa-sporsmalet-fra-kokkejaevel-han-hadde-et-sporsmal-som-krever-ett-innlegg-alene.html

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg