Svar på spørsmålet fra kokkejævel, han hadde et spørsmål som krever ett innlegg alene.

 

 

 

Han syntes jeg har en fin blogg men litt trist noen ganger, ja jeg har familie jeg har en bror i Trondheim men det er jo langt unna og vi kan ikke treffes så ofte som jeg skulle ønske han har jo jobb og familie der han bor.

 

Har to familie medlemmer her i Kongsberg men de ser eller hører jeg fra så sjeldent at de er fullstendig ukjente når vi treffes, der føler jeg at jeg ikke er bra nok det ene familiemedlemmet gjør at jeg føler meg uvelkommen og veldig liten og dum men det er vel sånn denne vil ha det.

 

Jeg har to barn men der var det mange som ville at jeg ikke var sikket til å ha dem, så de sendte bekymringsmelding til barnevernet når min eldste var bare noen timer gammel. Det var familien til far til barnet som gjorde men det menneske er død nå så da går jeg ikke dypere inn på det, den saken ble henlagt for det hang ikke på greip men hun gjorde det igjen når neste kom til verden. Da ble det også slutt mellom meg og hennes sønn og da ble barnevernet hengende over meg, for alt jeg gjorde var jo galt i hennes øyne og da ble jeg stående og stange i veggen mot et stivbeint byrograti alt jeg gjorde var feil.

 

Det gjorde meg veldig nedbrutt psykisk så jeg klarte ikke å ta vare på meg selv så hvordan skulle jeg klare å ta vare på to barn alene som hadde utfordringer som krevde hundre prosent hver så da tok kommunen over omsorgen for mine to nydelige gutter, så da fikk de viljen sin de som mente at jeg aldri skulle hatt lov til å sette to barn til verden. Det er vondt og sårende når man får høre fra mine nærmeste at jeg aldri skulle ha hatt barn, det er jo dem skulle ha prøvd å stå der jeg står i dag og ikke ha noen som vil ha noe med deg og gjøre.

 

Jeg hadde min mor fram til 09,01 2019 da falt min eneste støttespiller i livet fra, så nå står jeg helt alene igjen jeg har jo hunden min Elvis igjen.

 

Er jo også så heldig at jeg har samvær med guttene mine 4 timer 4 ganger i året, er ikke så ofte men jeg får jo opprettholdt forholdet mellom meg og guttene til en vis grad. Skulle ønske at jeg kunne hatt dem oftere men det går ikke for det har barnevernet bestemt at sånn skal det være, er ett veldig stivbent system dette barnevernet.

 

Håper at jeg fikk svart bra nok på spørsmålet fra deg. Ta en tur innom bloggen til kokkejævel du kommer inn på bloggen hans her: http://kokkejaevel.blogg.no

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

4 kommentarer
      1. Tusen takk for klemmen den varmet, var litt vanskelig og skrive dette innlegget for det var ett sårt punkt i mitt liv. Felte mange tårer før jeg fikk postet dette innlegget, jeg er nok god nok men jeg er ikke bra nok for de familiemedlemmene av en grunn og det er at jeg ikke klarte å beholde ungene mine men de sto jo på så jeg ikke skulle det.

        Sender deg og dine mange varme klemmer fra meg og Elvis gutten min.

      1. Takk for klemmen den varmet den. Julen den blir fin den får ikke gjort det bedre enn jeg kan, skal se på tv og spise jule maten min, På formiddagen er jeg buden opp til ei venninne av meg på formiddagsmat. Godt jeg trives i mitt eget selskap, og så slipper jeg og stresse rund for jeg har ingen jeg skal imponere med mat og gaver.

        Stor klem til deg og dine fra meg og Elvis gutten min.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg