Store vansker i dag med pålogging.

 

 

 

På morgenen i dag så måte jeg logge meg inn på bloggen min noe som jeg ikke har måttet på lenge, og jeg fikk beskjed om at jeg hadde feil passord noe som ikke stemte. Og så sendte jeg inn sånn at jeg kunne opprette et nytt passord og da jeg skulle logge meg på så fikk jeg beskjed om at det var feil passord som jeg nettopp hadde opprettet, så jeg trykket på glemt passord og fikk opprette meg et nytt igjen og da gikk det bra men jeg sendte en epost til support og da gikk det greit.

 

Og så skjedde det igjen når jeg kom hjem sånn i 13.30 tiden og jeg måtte logge inn igjen så fikk jeg beskjed om at jeg at jeg hadde brukt feil passord, og jeg måtte bestille et nytt passord igjen og da jeg skulle logge inn på mobilen så fikk jeg beskjed om at det var feil passord igjen og det var jo det nye passordet Gode gud hvor irriterende det er.

 

Håper at jeg slipper dette tullet i framtiden for det er veldig irriterende å holde på slik hver gang man skal logge seg inn på bloggen, for man kommer jo ikke inn slik at en får skrevet nytt innlegg for da må man jo inn på kontrollpanelet for å få gjort det. Er det flere som har hatt dette problemet i dag?

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg