Stille før stormen

 

 

 

Det har vært fint vær på dagen i dag, ja det var fint selv om jeg ikke fikk nyte finværet. For min plass i dag også vært i sofaen, har sett litt på tv og sovet litt feberen og den fysiske formen har vært dårlig så jeg har tatt hensyn til meg selv i disse dagene.

 

Nå i kveld blåser det som bare rakkeren, er jo så kraftig vind at det er vanskelig å stå på beina ute. Måtte ut med søpla i kveld for den går ikke ut av seg selv, da kom ett vindkast som holdt på å kaste meg overende og vinden rett i ansiktet så jeg ikke fikk puste på normal måte så det var bare å komme seg inn igjen.

 

Har så vondt i hode så jeg er glad det ikke er så mange tanker som skal ha plass, eller rettere sakt orker ikke jeg å tenke så mye for da føles det som at hodet skal eksplodere.

 

Lag deg en kjempefin lørdagskveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Du lytter til kroppen og tar det rolig, det beste du kan gjøre! Virker jo som typiske Corona symptomer, får håpe det er noe annet siden det var så lenge å vente på PCR test. Håper du kommer deg litt utover kvelden og morgendagen!
      Var nettopp ute for å sikre litt mer med mamma, hun holdt på å blåse av! Skikkelig friskt ute nå.
      Håper du får en fin kveld og morgendag, klem fra meg ❤

      1. Ja jeg lytter til kroppen og tar det rolig, jeg har ikke noe valg for jeg orker ikke å gjøre noen store utskeielser. Ja det virker slik godt jeg skal få PCR test på mandagsmorgen, å få vite om det er det eller ikke siste hurtigtest var positiv. Har vært litt bedre hver kveld, men så våkner jeg opp om morgenen og er like dan som jeg har hatt det de to siste dagene men det må jo gi seg snart.

        Ja det blåser noe innmari her også, ja det var friskt ute nå jeg skal ikke ut noe mer før på mandagsmorgen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg