Starter alltid dagen med dette.

 

 

 

Dagen starter jeg med kaffe og noe å bite i (frokost), og så leser jeg noen blogger har mine faste blogger som jeg må lese. Så når det er gjort så må jeg få startet resten av dagen, det kan være vanskelig å vite hva en skal gjøre. Derfor tar jeg og gjør dagen etter hvert som den går, tar hver dag som den kommer.

 

Men i dag må jeg ut å gå en tur for ellers så kommer jeg til å isolere meg helt, å det er ikke så veldig bra for da blir det en kamp hver gang som jeg må ut en tur.

 

Har vært der før og vil ikke dit igjen, så det er bare å få på seg skoa og komme seg ut.

 

Ønsker dere alle en riktig god dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg