Står i start gropa.

 

 

 

 

Godmorgen folkens nå har jeg og denne lille karen vært oppe en stund, jeg har lest en del blogger og kost meg med noen kaffe kopper og noen sigaretter. Det siste er for meg ren medisin for jeg får slappet av med røyken, noen vil vel si at det ikke er sundt og røyke men det driter jeg i det hjelper meg så da tar jeg og gjør det.

 

Nå står vi i start gropa for og starte dagen med en morgentur som er så utrolig deilig, for da kommer man i gang med frisk luft og bevegelse som er bra for både kropp og skjel. Man får da ut de dumme tankene og inn med friske og gode tanker, når jeg er på tur så drømmer jeg meg bort og får inn mye bra som det og tenke du er bra nok som du er. Du behøver ikke og være som alle andre for det er ikke enkelt og prøve og bli noen du ikke er, og livet hadde blitt kjedelig om alle var like.

 

Husk en ting du er bra nok som du er.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg