Søndag og regnvær.

 

 

 

I dag så har jeg holdt hvile dagen hellig kroppslig men hodet har ikke gjort det, jeg har holdt meg inne i dag for det har jo regnet i hele dag. Har jo vasket klær og har nå hengt det opp inne i stua mi som jeg alltid har gjort, men tankene har jobbet på høygir etter to kommentarer på det siste innlegget mitt i går.

 

Lurer på om jeg skal slette slike kommentarer heretter men det er jo jeg som må lese dem før jeg sletter dem, eller om jeg bare skal blokkere dem to for å kommentere eller bare la dem kommentere og poste dem uten å svare ikke veit jeg.

 

Nå blir det og glo på tv det er jo søndag og en del fotball på tv.

 

Å så har jeg en plan om å planlegge handleturen i morgen, nei nå kan jeg jo bli mistenkt for noe som jeg ikke gjør som å tigge for eksempel er jo noen som mener det så fort jeg kommer inn på at jeg skal skrive handleliste. Er jo ikke så dumt med handleliste når du er i butikken.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

11 kommentarer
    1. Måtte se målene til Haaland i Sporten. Har ikke tilgang, skal man ha det må man betale. Altfor dyrt. Kanskje du kan sende mld til Kjerringtanker å høre med henne hvordan man blokkerer lesere som kommer med dumme kommentarer. Skjønner at slike sårende kommentarer kverner i tankene. Sender deg en god varm klem.

      1. Jeg så også de målene hans på sporten, har heller ikke tilgang ja det er altfor dyrt. Ja kanskje det eller så er det bare å ta dem når de kommer og slette dem eller godkjenne uten å svare, de får i alle fall meg og mine tanker til å kverne sårende er det også.

        Takk for klemmen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og god natt når den tiden kommer.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg har skrevet litt om bier og troll i det siste. De er jo et par stykker som ofte er innom meg. Uansett hvor ufyselig dem er så gir dem uansett klikk, og når de klikker inn og kommenterer så setter det igang algoritmene i bloggen, det gir sidevisninger og gjør at flere blir oppmerksomme på bloggen. En annen ting er jo at når slike mennesker viser sitt sanne ansikt med hvordan dem oppfører seg så er jo det et signal til deg at du er bedre enn disse menneskene/trollene 😜

      1. Ja du sier noe der så det er jo bare å heve seg over denne og flere som sender slike kommentarer, jeg får bare stålsette meg på at det kommer mer fra denne kanten utover. Jeg poster kommentarene som kommer av den karakter så også dere andre som leser får se, jeg veit jo at jeg er bedre enn disse menneskene. Får si som jeg pleier å det er at jeg får la det stå til og viser at jeg klarer og stå den av.

        Ønsker deg og dine en kjempefin kveld og en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    3. Hvis kommentarene går inn på deg hadde jeg blokkert de,
      Hvis ikke er det bare å heve seg over de, Din blogg, du bestemmer. Og jeg har handleliste hver gang jeg går i butikken, ellers får jeg ikke med meg alt jeg skal ha. Gidder ikke bruke hodet på å memeorere handlelister. jeg har så mye andre kjerringtanker å fylle hodet med.

      1. Jeg hever meg heller over de kommentarene og ser hvor lenge hun gidder, det er jo min blogg og jeg bestemmer så jeg bare poster de kommentarene og ingen svar.
        Ja handleliste må jeg ha ellers så kan jeg jo komme hjem med noe jeg ikke skal ha og har glemt det jeg trenger, det har jeg gjort litt for mange ganger.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

          1. Nei slike kommentarer fortjener ingen svar, jeg skal sende dem igjennom alle kommentarer pleier jeg å svare på men disse kommentarer fra denne personen skal ikke jeg svare og andre som kommer med person og karakteristisk trekk av meg selv om de kjenner meg eller ikke sånn so hun Bente kom med uten å kjenne meg på privaten.

            Ønsker deg en kjempe fin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    4. Skjønner ikke hvorfor folk skal være så stygge! Handleliste er da forresten helt normalt – jeg har alltid det iallfall! Heier på deg – klem <3

      1. Nei men det er noen som har vært etter meg det siste året, så jeg fant ut at nå var det like greit at dere alle fikk se hva jeg har slitt med. Ja handleliste er smart og normalt, og jeg følger den slavisk ikke en ting utenom det som står der.

        Takk for at du heier på meg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg