Søndag og farsdag i dag.

 

 

 

Det har vært en helt vanlig søndag med klesvask og tur gåing, men det har snødd og regnet om hverandre en helt vanlig høst dag. Og på min tur så gjorde jeg som jeg pleier, plukket med meg noen tomflasker jeg fant på min vei ble det for sterk kost for noen at jeg forsatt samler flasker haha ta deg en kamel hvis du ikke tåler denne setningen og svelg den om du vil.

 

Har også skrevet handleliste i dag som skal handles inn i morgen tidlig, for jeg liker å få det unna så tidlig som mulig for da er det ikke så mange i butikken.  Er ikke en person som liker å gå å stå eller handle i kø, tidlig på morgenen så er det flere ansatte enn handlende i butikken og godt er det.

 

Nå blir det tv titting og kanskje litt mat på meg.

 

Og så vil jeg gratulere alle menn rundt om i landet og verden om en fin farsdags kveld.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Hei,håper du fikk meldt deg på julemiddagen,er jo kjekt å feire med noen,håper du har en fin dag,klem

      1. Ja jeg fikk meldt meg på, får håpe det ikke er fullt alt.

        Dagen har vært sånn passe grei ikke noe mer enn det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg