Søndag kveld sitter å koser meg.

Reklame | Outnoth.

 

 

 

Da er det sikkert mange som lurte hva jeg koser meg med, det er ikke så spennende jeg koser meg med håndball Danmark mot Spania og at Rosenborg vant fotballkampen mot Molde.  Skal se på en julefilm da håndballkampen, julefilmer må til for å få påfyll av julestemning har mye fra før men det gjør ingenting med litt til. Blir mye snufsing og tårer  å tennersgnisel ved å se på dem, grunnen til det er at de viser jo de tingene som gjør at jeg må bli glad i julen igjen på nytt.

 

Å det har jeg til gangs blitt å, gleder meg som ett lite barn synd det ikke er så veldig mange julekonserter å kunne gå på. Det får en vente med til neste jul, savner også en klem og å kunne gi en klem til noen fikk gitt mine gutter en kjempe klem da vi sa hade etter samværet den 26 november men ingen siden.

 

Slik er det med alle dere andre også så jeg skal ikke klage på det, men jeg er ett menneske som er veldig glad i å gi bort en klem til noen.

 

Får håpe vi får en vaksine snart for da skal jeg ta den så fort jeg får beskjed om det, for nå er jeg faktisk lei denne koronaen. Men husk nå å start uken med en meters avstand, eller bruk munnbind der det ikke er mulig å overholde meteren. Ønsker dere alle en korona fri søndagskveld og uker fram til jul, sånn at dere får en koronafri jul.

 

 

Takk for at dere stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Hestra Nordic Wool Mitt Herre hverdagshansker Blå 9//Eivy Icecold Tights Dame undertøy underdel Rosa M//Norrøna Røldal Thermo100 Hood Women’s Dame øvrige lettfôrede jakker Beige XS//Dale of Norway Christiania Women’s Jacket Dame langermede trøyer Grå S

4 kommentarer
    1. Hei.
      Mange gode julefilmer.
      Synd du ikke får møte dine kjære gutter oftere.Får håpe du får det etterhvert.
      Ha en fin kveld
      Klem

      1. Ja det er virkelig mange gode julefilmer, jeg ser på mange av dem nå i november og desember.

        Det var jo barnevernet og kommunen som bestemte at jeg og faren til barna bare skulle få 4 timer 4 ganger i året, jeg håper også at jeg får møte dem oftere håper de i alle fall vil komme på besøk til sin mor da de blir 18 år.

        Ønsker deg også en riktig god søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg har ikke sett på julefilmer i det siste, men vi oppdaget et gjensyn med India Jones på Viaplay. Morsom gjensyn. Håper virkelig at du skal få se guttene dine oftere, men jeg synes og at det er jo lite samvær gjennom året. Når de er 18 får jeg håpe at de besøker sin mamma oftere.

      Kan si at vi var en av de første inn på Elkjøp, null kø og hjelp fra to kjekke gutter. De hadde to stekeovner inne på lagret men de kostet henholdvis 21000 og 30000 kroner så det skulle jo vi ikke ha. Men fikk kjøpe utstillingsmodellen og kan si meg fornøyd med at de frakta den til bilen. Kom hjem noen tusenlapper fattigere. Jula reddet.

      Nå skal det spises frokost, sov litt lenge. Lage troika. Pakke julegaver og handle mat. Ja, det er travelt.

      Klem til deg fra meg.

      1. Det er jo mye fint å se både her og der, jeg ser bare på film på tv. Ja jeg hadde også ønske meg mer samvær med guttene mine, ja får håpe at de kommer oftere til meg når de blir 18 år. Godt dere fikk kjøpt utstillings modellen for de de hadde på lager var vel dyre syntes jeg da, godt de var så snille å gode at de brakte den ut i bilen for dere.

        Godt du fikk sove lenge i dag, håper du fikk en bedre frokost.

        Ikke stress for mye i dag da, dra noe over til i morgen for hastverk er lastverk pleide min mor å si.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg