Søndag jaja.

 

 

 

Juhu ja det er søndag og helgen er snart over gud så godt, for jeg er ett hverdagsmenneske på godt og vondt. Denne mandagen skal jeg ikke handle så veldig mye, har det meste i skapet, godt er det skal ut i morgen tidlig for det er tre ting som må i hus så er jeg ferdig med det. Da har jeg resten av dagen for meg selv, skal finne ut en del som jeg har lurt på om vi har her i byen. Jeg skal innom Kongsberg gamle badet, for der har vis røde kors sånn fritidsutstyrs leie skal se hva de har til utleie og hvor lenge det kan leies av gangen eller lånes. Det er ett gratis tilbud de har til folket, er jo bedre å låne/leie enn å kjøpe utstyr du bruker lite syntes det er ett bra tilbud de har der må bare vite hvordan det fungerer det skal jeg finne ut i morgen. Er jo ikke alle som har råd til å gå å kjøpe fritidsutstyr så dette virker veldig bra tilbud til folket, skal spørre om jeg kan ta noen bilder og dokumentere det her på bloggen er jo ikke sikkert jeg får det men jeg skal i allefall spørre først.

 

Nå skal jeg snart ta på meg ei jakke og ett par sko og gå meg en tur ut på glatta, håper det er litt bedre strødd i dag for nå har jo kommunen hatt to dager på seg og få gjort det men ikke veit jeg. De er ikke så gode på å få gjort det, men ut skal jeg uansett så jeg merker jo det om de ikke har fått fingeren ut og strødd der folk ferdes.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg