Sommer og fredag.

 

 

 

Det er en kjempeflott dag i dag også har vært å gått en kjempefin tur med bade stopp, det er blitt godt og varmt i vannet litt for varmt etter min smak men det er godt å få svømt litt da. Er mye trening i svømming, er lettere å bevege seg i vann enn på land men jeg gjør begge deler deilig å få beveget seg uansett hvordan.

 

Før jeg gikk meg den gode turen med bading så var jeg oppe hos venninnen min, hun var selskapssyk og trengte noe i butikken å gå opp til henne gjør jeg med den største selvfølgelighet godt for henne og kjempe godt for meg å ha noen som forstår hvordan jeg har det for hun har prøvd det selv.

 

 

Fikk også mail fra egmont med fakturagrunnlaget mitt for mai, og da var det bare å sende faktura til dem og det ble gjort med en gang. Deilig med litt ekstra kroner på mandagen da, blir nesten 2 ukers matbudsjett som jeg får utbetalt. Fikk det samme i feriepenger på tirsdagen, så det blir 1 måned som jeg ikke behøver å bruke det jeg får fast på mandager til noe annet enn fritidsbudsjettet pluss tobakk.

 

Nei nå får jeg avslutte før jeg skriver meg bort her, er jo ikke alt jeg kan skrive om heller.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Så bra at det dumpet litt penger på deg så får du handlet det du trenger. Jeg venter fortsatt på skattepenger men de kom sent i fjor og det samme er det vel i år også. Det har jeg rett og slett gitt opp. Her er det kjølig og regnbyger som kommer og går. Skal i selskap i kveld, og i morgen. Blir noen ganger vel mye av det gode. Ha en fin kveld, og klem til deg fra meg.

      1. Ja det er godt det dumper ned noen kroner trengte ingenting i dag men når lønnen for mai kommer til mandagen så får jeg handlet inn litt igjen.

        Venninnen min fikk dem i på onsdagen skattepengene sine med andre ord, men det kommer inn til noen i oktober også jeg fikk mine rett over påske.

        Er ikke noe morsomt med regn og kaldt, her er det varmt men det er meldt litt annet vær her også men da blir det bare lyn og torden så jeg håper været holder seg slik det er i dag jeg da.

        Du må kose deg i kveld og i morgen, er det ikke godt å treffe folk igjen det syntes jeg da.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg