Solfylt og fin palmesøndag.

 

 

 

Morgenen i dag så tok jeg det helt med ro i stillhet, jeg leste noen blogger og koste meg med en rykenevarm kopp kaffe og appelsiner måtte også ha en røyk også. Men frokosten var i allefall sund den besto av et knekkebrød og appelsin noe som inneholder c-.vitaminer noe en trenger for å kunne omdanne solstrålene til D-vitaminer noe som jeg trenger for jeg har for lite D-vitaminer.

 

Så gikk jeg og Elvis ut på morgen tur og det var utrolig deilig å gå tur i parken og i byen i deilig morgensol, innbringene var turen også over 600 kroner blant mange russekort så de unge må jo ha for mye penger eller så har de dem i samme lomme som russekortene det er litt dumt for dem for da de tar opp kortene så detter pengene ut av lomma dumt for dem men bra for meg.

 

Det var også mye tomflasker rundt omkring så det var en kjempe bra tur når det gjelder inntekt til meg, man går jo tur gratis og når man da finner såpass mye i kontanter og tomflasker så kan man jo kalle det som en inntekt.

 

Så ellers så har jeg nytt stillheten her i huset og slappet mye av , det er deilig og kunne ha noen stille dager i året og nå så blir det en uke med stillhet og det skal jeg nyte til det fulle for det pleier aldri å være så stille som det har vært i dag.

 

Takk for at du stakk innom og er hjertelig velkommen.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg