Sol ute så verandaen neste.

 

 

 

Er ikke så mye annet jeg skal i dag enn å ta dagen med ro, kan jo hende det blir en tur eller to da. Det er bare godt å gå en tur så det skal jeg gjøre, det er bra både for kroppen og skjelen for da kommer en på andre tanker enn dem jeg har akkurat nå. Skal ikke skrive så mye mer om det nå, kanskje senere i dag men ikke nå. Skal snart ut på tur for å kjenne at jeg lever, har så mye smerter i kroppen at ja jeg kjenner at jeg lever så fort jeg beveger meg til og med i fingrene.

 

Sånn nå skal jeg avslutte her har ikke så mye mer og komme med akkurat nå, ønsker dere alle en kjempefin dag uansett hvordan været er hos dere.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Her snør det 😑 Som vanlig når det ikke regner 🤮 Det har sine sider å bo i nord!
      Ha en fin dag i solen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg