Snøen laver ned.

Ja nå snør det så det laver ned og det har vært mange trafikale problemer i vårt område, mellom Notodden og Kongsberg. Har dere ikke lagt om til vinterdekk så la bilen stå mener jeg da, for ditt eget beste så er det best å la bilen stå når det kommer snø så overaskende som det har gjort i kveld. Legger inn en link her så kan dere se hva jeg snakker om https://www.msn.com/nb-no/motor/nyheter/biler-st%c3%a5r-fast-p%c3%a5-grunn-av-kraftig-sn%c3%b8fall/ar-AAIf41m?ocid=spartanntp

 

Dette har jeg fått på min nyhets Feed det er bare å bedømme hva dere ville ha gjort, mitt bilde ble ikke så bra det tok jeg med mobilen min på verandaen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

3 kommentarer
      1. Ja men da snøen kommer så brått og uventet på bilistene og vegvesenet at de må ut og lete etter brøyte biler som er i ok stand? da må en lure.

    1. Huff..ok, det ser pent ut med snø, men litt for tidlig. Her blomstrer det jo overalt i veikanter, og i hagen. Du skal få beholde den snøen. Jeg vil ikke ha den 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg