Smerter er uutholdelig å ingenting hjelper.

 

 

 

Savner faktisk litt stabilt vær nå slik at smertene mine kan stabilisere seg, kanskje også minske litt det er vel bare å drømme om. I morgen skal jeg prøve å gå meg en tur å se om det hjelper på smertene, for medisinene min har ikke hjulpet en jævla dritt. (sorry språket) får håpe dere tåler det, var det for sterke ord så vil jeg beklage det.

 

Her var det ikke mye positivt men i natt og hele gårsdagen, da kan det gå en kule varmt hos meg også. Men dette er en del av mitt liv og jeg skriver jo om min hverdag på godt og vondt, så da skriver jeg om det helt usminket og fritt så dere får se at livet ikke er en dans på roser for det er det faktisk ikke. Mange på sosiale medier framlegger sin hverdagen så vellykket og ikke har noe rot, verken i huset eller i sitt eget liv så perfekte som enkelte av de høyt profilerte influensere gjør. Jeg tror ikke på at alt er bare fryd og gammen hos dem hver dag hele tiden, så de legger nok ut bare glansbildene av blide og fornøyde unger å aldri rot noen steder.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg