Slitsomt å være menneske.

 

 

 

Det har vært en lang dag men det har også vært en fin dag med mye sol og gode temperatur midt på dagen, har brukt mesteparten av dagen ute enten på tur eller vært mye på verandaen i sola. Deilig spør du meg ja, så nå er jeg det som jeg kaller godt sliten og veldig døsen etter mye frisk luft. Så nå har jeg i planene og ta en tur ut med lille Elvis gutten min så han får kommet seg på do, så har jeg i planene og krype til sengs så jeg får meg litt søvn slik at jeg kan stå opp i morgen.

 

 

 

 

Slik at vi to kan gripe morgen dagen som vi grep dagen i dag, får håpe at morgendagen blir like fin som i dag for i dag så var det rene påske vær og temperaturen minnet også om en vakker vårdag. Håper det blir mange slike dager utover for da blir livet enklere, ikke på smerte planet men psykisk så blir dagene mye bedre nå som vi går mot lysere tider. Og nå som alt jeg hadde var min mor som mange av dere veit fra før så døde hun den 09.01, så nå står jeg og Elvis alene igjen. Men nå som alt har lagt seg og jeg har fått lande litt og kjent på den ensomheten, og savnet nå er på det verste så er det godt at vi går mot lysere tider.

 

Så nå står det igjen og si god natt til dere alle sammen, og så blogges vi i morgen folkens.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg