Sliten men fornøyd

 

 

I kveld er jeg sliten men veldig fornøyd og godt er det, jeg har vært sammen med mine to god gutter. Vi var og bowlet og så var vi på kino, vi var og så på en barnefilm som heter Farmageddon sauen Shaun den er noe og se for småbarnsfamilier jeg har ikke ledd så godt på mange år.

 

Har bare vært på kino 2 ganger på de siste 20 årene, og de to siste gangene så var det med guttene den første var med den eldste gutten min og i dag med begge to.

 

Nå er det tre måneder til jeg ser dem igjen jeg har samvær 4 timer fire ganger i året, vi har det utrolig fint de gangene vi møtes. Skulle ønske jeg kunne hatt litt flere samvær men det går jo ikke, sånn er det bare det er jo barnevernet som bestemte det for ca ni år siden.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

6 kommentarer
    1. Hei Aud Marit,

      Jeg har lest bloggen din innimellom siden jeg selv begynte å blogge for kort tid siden, og jeg tenkte jeg bare ville si at jeg synes du er innmari tøff som er så åpen om at du ikke har gutta dine boende hos deg, men bare har samvær fire ganger i året.
      Tenker at det sikkert må være vanskelig og vondt, og derfor er det sterkt av deg å fortelle om det!
      Koselig at dere har hatt et fint samvær nå før jul❤

      // Nina

      1. Ja jeg skriver jo en hverdags blogg og da må de jo være med selv om de ikke er hos meg hver dag. Jeg vil også takke deg for at du leser bloggen min, ja det er vanskelig og vondt til tider at de ikke bor hos meg. Men den tiden barnevernet plasserte dem i fosterhjem så var jeg så psykisk syk at jeg ikke klarte å ta vare på meg selv.

    2. Kjempekoselig å lese at du hadde en fin dag med guttene dine <3 <3 🙂 Regner med de koste seg de også 🙂

      Heldigvis er guttene dine heldige som får ha samvær med deg som mamma, og blod er tykkere enn vann. Det vil du merke når guttene dine blir eldre og selv får egen familie.

      Kjenner ei som havnet i dyp psykose, og da var datteren hennes 5-6 år gammel Hun ble plassert i fosterhjem. Nå er datteren ca. 30 år, og de har kjempegod kontakt med hverandre. Datteren har utdannet seg til å jobbe i barnevernet, for hun ønsker å hjelpe andre unger som har det vanskelig.

      Det står kjempestor respekt å være så åpen som du er <3 🙂

      Ønsker deg og Elvisgutten din en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja vi hadde en kjempe fin dag vi koste oss veldig alle tre. Ja guttene mine og jeg har ett kjempe godt forhold og jeg har god kjemi med fosterforeldrene til begge to, ja jeg gleder meg til de blir eldre sånn at de kan komme og besøke sin gamle mor. Godt og hun som du kjenner har god kontakt. Kjempebra at hun som har erfaringer som hun har som jobber i barnevernet, og kan se ting hun kan hjelpe andre barn uten og trampe over foreldrene.

        Ja jeg mener at jeg kan jo hjelpe andre ved at de ser at de ikke er alene når først ulykken med at de blir sendt inn i barnevernet klør, for det er ikke alltid de har rett i en sak det er jo bare og se på hva de gjør i enkelte kommuner de vil jo tvangs adoptere bort barn av tatere og romani folket.

        Ønsker deg og dine en kjempefin mandagskveld.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg